5 Mayıs 2017 Cuma

Evlilikte gap olayi VLOG 51

3 yorum:

  1. eeselamun aleykum ihsan abi seninle özelden görusebilimiyim
    +358442097412 yada numarani verirsen sevinirim tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhsan bey ben Çorum'dan Dursun Başaran sana çorum'dan yaziyorum Finlandiya videolarını izliyorum ben oraya gelmeyi düşünüyorum oralarda is imkanı varmı şimdiden teşekkürler

      Sil
  2. Videolarınızı izliyorum.Istanbuldan. Öneri : neden evde video çekip çektiğiniz kısa finlandiya şehir videolarını videonuza eklemiyosunuz? Spontane videolarda zamanı etkili kullanamadıgınızı dikkatinizin dağılabildigini(ışiklar/ trafik)söylediniz .
    Benim sorum şu: Türkiyeden emekli maaşı alan biri (devlet memuru) mesela 600 euro alan biri Fillandiyada sosyal yardım alabilir mi? Alırsa ne kadar alır? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil